استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

محمدرضا خلعتبري دقايقي پيش پس از توافق نهايي با محمد رويانيان با باشگاه پرسپوليس قرارداد دو ساله بست.


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، پس از پيگيري‌هاي فراوان، مبلغ رضايتنامه خلعتبري به باشگاه عجمان پرداخت شد و شب گذشته فسخ قرارداد اين بازيکن ملي‌پوش از سوي باشگاه عجمان صادر شد و خلعتبري دقايقي پيش پس از برگزاري نشستي با محمد رويانيان و سعيد شيريني قرارداد دو ساله‌اي را با باشگاه پرسپوليس امضاء کرد.

قرارداد خلعتبري در سازمان ليگ و هيئت فوتبال ثبت خواهد شد و پس از ثبت قرارداد در سيستم TMSفيفا ITCبازيکن جديد پرسپوليس صادر خواهد شد.

خلعتبري فردا در تمرين پرسپوليس شرکت مي‌کند و در صورت صلاحديد علي دايي مي‌تواند در دربي روز جمعه طبق قوانين فيفا و آئين‌نامه‌هاي داخلي سازمان ليگ ايران، در صورت صدور ITCبراي پرسپوليس بازي کند. ITCخلعتبري نهايتا تا دو روز ديگر صادر خواهد شد.

خلعتبري دقايقي ديگر به اتفاق سعيد شيريني راهي سازمان ليگ مي‌شود و قراردادش در هيات فوتبال نيز امروز يا فردا به ثبت خواهد رسيد.

تيم فوتبال پرسپوليس با پيروزي برابر داماش گيلان فيناليست شد تا حريف سپاهان شود.


ديدار دو تيم پرسپوليس و داماش گيلان در نيمه‌نهايي جام حذفي از ساعت 17 در ورزشگاه عضدي رشت و در حضور بيش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد. بازي در طول 90 دقيقه وقت قانوني و دو وقت اضافه با نتيجه مساوي يک بر يک به پايان رسيد تا بازي به ضربات پنالتي کشيده شود. پرسپوليس در مجموع پنالتي 6 بر 4 به برتري رسيد و فيناليست شد.

دو تيم در دو وقت اضافه بازي براي گلزني تلاش کردند اما از فرصت‌هاي گلزني خود استفاده نکردند.

به نقل از فارس، امين متوسل‌زاده در دقيقه 71 با يک ضربه سر از داخل محوطه جريمه براي داماش گلزني کرد. محمد نوري در دقيقه 83 با حرکتي پا توپ وارد محوطه جريمه داماش شد و با يک ضربه فني گل پرسپوليس را به ثمر رساند.

پنالتي‌هاي پرسپوليس : هادي نوروزي، حسين ماهيني،سيد جلال حسيني، علي کريمي، کريم انصاري‌فرد

پنالتي‌هاي داماش گيلان: ابوذر رحيمي( پنالتي‌اش به تير دروازه خورد و گل نشد.)، محمد آبشک، افشين چاووشي، حسين ابراهيمي

سعيد مظفري‌زاده داور مسابقه به محمد آبشک، محمد مختاري از داماش و سيد جلال حسيني از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان